Tefal DT7151 Access Steam Easy DT7151 kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT7151 Access Steam Easy DT7151 kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

n********@g******** 25-01-2023

Ideaal voor als je niet van strijken houdt!

Ik heb een hekel aan strijken en vind het altijd zo'n gedoe om strijkplank en strijkbout te pakken en op te ruimen voor slechts een incidentele blouse. Het neemt ook zoveel ruimte in. Dit stoomapparaat leek mij ideaal en dat is het ook! Het is heel makkelijk in gebruik, zelfs zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing is het snel duidelijk hoe het werkt. Er zit een aantal opzetstukken bij voor kwetsbare stoffen en het opfrissen van de kleding. Heel handig, maar ik gebruik het vooral als hulpmiddel om even snel een katoenen blouse te 'strijken'. Voor grote hoeveelheden strijkgoed kun je toch beter je strijkplank en strijkbout erbij pakken, dat geeft ook beter resultaat. Je moet echter wel goed letten dat je je handen niet bezeert. Je krijgt het beste resultaat als je met een hand de stof van het kledingstuk strak trekt bij het stomen. Vooral aan de onderkant van het kledingstuk kom je dan heel dicht bij je handen en dat is warm. Ik ben erg tevreden met het product omdat het apparaat aan al mijn verwachtingen voldoet. Vanaf nu hoef ik ondanks mijn luiheid geen gekreukte blouses meer aan!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • doet wat het moet doen
  • geen gedoe met strijkplank en strijkbout
  • extra opzetstukken

Minpunten

• maakt gek tikkend geluid
  • minder geschikt voor grote hoeveelheden
  • kijk uit voor je handen

Marielle T. 23-01-2023

Handig en makkelijk in gebruik

Ik heb de kledingsstomer via The Insiders mogen testen en tevens behouden, daar ik er erg blij mee ben.

De kledingstomer is veel groter dan ik verwacht had. Het ligt lekker in de hand en is totaal niet zwaar. Het gebruik is erg makkelijk. Het waterreservoir is zo gevuld en de stomer is snel op temperatuur. Hierdoor kun je snel even de kreukels uit een bloesje/overhemd halen, voordat je hem aantrekt. Voor mij en mijn partner is dat echt ideaal, hebben namelijk beide een hekel aan strijken, maar op deze manier is het echt niet vervelend. De bijgeleverde haak is ook echt een uitkomst, zo kun je makkelijk te werk gaan

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Snel op temperatuur
  • Handig in gebruik
  • Bijgeleverde haak

Mark_H 23-01-2023

Vervanging voor ons strijkijzer

Bij het uitpakken viel mij gelijk op dat het apparaat groter was dan verwacht. Bij het vastpakken voelt hij solide en degelijk aan. In eerste instantie waren wij wat sceptisch over de verwachting van het resultaat. Maar het werkt fantastisch. Toegegeven, wij zijn geen regelmatige strijkers, maar ons strijkijzer kan de deur uit. Een strakke vouw in een pantalon zetten zal niet lukken, maar een overhemd/blouse of een blazer gladstrijken werkt perfect. Of het de kleren echt opfrist moeten wij nog uitproberen.

Pluspunten

• Solide
  • Wordt snel warm

Minpunten

• geen strakke vouwen te strijken

j******@g******** 18-01-2023

Leuk hebbeding

De stomer doet netjes zijn werk, je ziet dat de stof wat frisser wordt. De onderdelen zijn eenvoudig te bedienen en hij is snel op temperatuur. Wel had ik meer verwacht van het strijkeffect. Voor een beetje gladstrijken kan het, maar het echte kreukelwerk van een broek of blouse kan deze niet glad maken.

Pluspunten

• Snel warm
  • Stoomt schoon

Minpunten

• Grote kreukels gaan er niet uit

MarcelK013 18-01-2023

Zeker een easy stomer, maar geen fantastisch resultaat.

De easy kledingstomer is sneller klaar voor gebruik dan je zou verwachten, en zoals ze beloven binnen 15 seconden. Er komt voldoende stoom uit de stomer om kleding wat netter te strijken.
Ik vind het prettig om voor vertrek nog even een overhemd of trui netjes te stomen, maar ik moet toegeven dat het resultaat van een normaal strijkapparaat netter en strakker is. Bij een origineel strijkijzer duurt het wel een stuk langer.
De easy steam stomer ziet er netjes en modern uit. Daarnaast is het niet zwaar en ligt ook makkelijk in de hand. Ook het schoonmaken gaat vrij een eenvoudig. Persoonlijk zou ik de stomer aanbevelen als je graag voor vertrek snel een finishing touch wil geven aan je kleding, maar verwacht niet dat je echt netjes kan strijken.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Licht product

Minpunten

• Niet een top resultaat

Aaa´tje 17-01-2023

Super handig en snel kreukvrij

Erg handig in gebruik en helemaal niet zwaar om vast te houden. Het scheelt mij een hoop tijd om mijn kleding kreukvrij te krijgen. Ook handig voor andere klusjes in huis, zoals gordijnen stomen.

• Gewicht
  • Prijs/kwaliteit